Shop Mobile More Submit  Join Login
Launching into Battle by Niban-Destikim Launching into Battle by Niban-Destikim
Gosh! All the work and requests kinda stressed me up....so, something I made to calm me down, and to not get rusty in my action poses (and too much ponies recently)

Uuhh, yeah.... here's Rosie :D
Add a Comment:
 
:iconrdizzy:
RDizzy Featured By Owner Feb 15, 2015  Hobbyist General Artist
LOL - brilliant
Reply
:iconaotearoa-geek13:
aotearoa-geek13 Featured By Owner Nov 30, 2014
talk about ninja in heels! :woah: 
Reply
:iconflowerdaisypower:
FlowerDaisyPower Featured By Owner May 26, 2014
Aren't you freaking supposed to be watching your observatory?!
Reply
:iconrjthegoddessrosalina:
RJtheGoddessRosalina Featured By Owner Dec 16, 2014  Student Traditional Artist
She is bringing her A-game and she said "Take that Daisy Motherfuckers!", yeah.
Reply
:iconabracamoron:
Abracamoron Featured By Owner Feb 23, 2014
She's gonna bring her A-game into Smash
Reply
:iconmsgameandwatch:
MsGameandWatch Featured By Owner Feb 23, 2014  Hobbyist General Artist
A challenger approaches!
Reply
:iconvenusaur15:
Venusaur15 Featured By Owner Feb 23, 2014  Student
take that daisy fans
Reply
:iconluigi-mario:
Luigi-Mario Featured By Owner Feb 17, 2014
What does Daisy have in common with her fans right now?

"All Talk, No Walk."
Reply
:iconswordsparks:
SwordSparks Featured By Owner Feb 14, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Badass mode is activate
Reply
:iconnzolozabal:
NZolozabal Featured By Owner Feb 14, 2014
Nice picture. By the way, did you hear who else she's going to contend with? www.youtube.com/watch?v=MOOW6y…
Reply
:iconderochi:
Derochi Featured By Owner Feb 14, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Wow, she looks so badass! I admire your ability to draw such an action scene WITH A DRESS. :icongreatjobplz:
Reply
:icontaz412:
taz412 Featured By Owner Feb 13, 2014
:clap:... :thumbsup:... =D
Reply
:iconusethebrakes:
UseTheBrakes Featured By Owner Feb 13, 2014
She's tired of hearing everyone bitch about Daisy, I guess.  Just wants to kick them all in the face so they'll shut up about her.  But maybe that will make it worse...
Reply
:iconvenusaur15:
Venusaur15 Featured By Owner Feb 17, 2014  Student
yeah
Reply
:iconusethebrakes:
UseTheBrakes Featured By Owner Feb 24, 2014
Seriously though, what the hell is the deal with that?  They think Daisy has it bad.  Well, Pauline sorta kinda maybe exists.
Reply
:iconrjthegoddessrosalina:
RJtheGoddessRosalina Featured By Owner Dec 13, 2014  Student Traditional Artist
i hate Daisy now
Reply
:iconusethebrakes:
UseTheBrakes Featured By Owner Dec 13, 2014
Ehh, they have Rosalina which somehow makes her irrelevant, hate to say.  They would have to do something crazy to get her back, although all 4 main plumbers have a good amount of popularity.  I dunno.
Reply
:iconrjthegoddessrosalina:
RJtheGoddessRosalina Featured By Owner Dec 17, 2014  Student Traditional Artist
Rosalina deserves it so much.
Reply
:iconusethebrakes:
UseTheBrakes Featured By Owner Dec 17, 2014
My medical bill on December 18th last year proves it too.  Damn Rosalina, you just HAD to be in Smash Bros...

Still, Daisy and Pauline are really not there anymore it seems.
Reply
:iconmrnintman:
MrNintMan Featured By Owner Feb 13, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Pretty cool:D
Reply
:iconsergy92:
Sergy92 Featured By Owner Feb 13, 2014  Hobbyist General Artist
This would be stunning in 3D. Not 3D model but like if you viewed it with 3D glasses.
Reply
:iconscumdog47:
Scumdog47 Featured By Owner Feb 12, 2014
"Incoming!"
:D
Reply
:icondemonkingx666:
Demonkingx666 Featured By Owner Feb 12, 2014  Hobbyist Interface Designer
FIGHT!!
Reply
:icondexterously:
Dexterously Featured By Owner Feb 12, 2014
Beautiful, yet dangerous! I love it!
Reply
:iconhavoc777:
HAVOC777 Featured By Owner Feb 12, 2014
Looks epic.:D
Reply
:icondeadcobra:
DeadCobra Featured By Owner Feb 12, 2014
Very great Love 
Reply
:iconagu-fungus:
Agu-Fungus Featured By Owner Feb 12, 2014  Hobbyist Digital Artist
This action pose is so hot!
Reply
:icongamma102:
gamma102 Featured By Owner Feb 12, 2014

Damn, looks like she's actually gonna kick m-


OW! DAMMIT! :(

Reply
:iconanimatedjames:
AnimatedJames Featured By Owner Feb 12, 2014
Now that's hot.
Also, I admire your ability to draw a high heel shoe from that specific angle I'd spend 4 hours trying to get that right… and immediately afterwards feel incredibly creepy.
Reply
:iconniban-destikim:
Niban-Destikim Featured By Owner Feb 12, 2014  Hobbyist Digital Artist
Heh, thanks

But believe it or not, it's still hard for me ^^;
Reply
:iconblueshellproductions:
BlueShellProductions Featured By Owner Feb 12, 2014  Hobbyist Traditional Artist
I here ya, man i here ya (sigh)
Reply
:iconcaballero-nocturno:
caballero-nocturno Featured By Owner Feb 12, 2014
genial bro xD
Reply
:iconinfinite-scratch:
Infinite-Scratch Featured By Owner Feb 12, 2014
know what she needs now? her own game, daisy can be the villain
Reply
:icondnmstarsi:
DnMStarsi Featured By Owner Jan 16, 2015  Student General Artist
Or she could be her partner. They could be the next Mario Bros which can lead to Daisy having her own game. :D
Reply
:iconinfinite-scratch:
Infinite-Scratch Featured By Owner Jan 16, 2015
rosalina and daisy, superstar saga
Reply
:icondnmstarsi:
DnMStarsi Featured By Owner Jan 16, 2015  Student General Artist
That could work.
Reply
:iconzerothedelphox:
ZeroTheDelphox Featured By Owner Feb 12, 2014  Student Digital Artist
But dat Luma tho o3o
Reply
:iconarthurcrane:
ArthurCrane Featured By Owner Feb 12, 2014
That heel is going straight up someone's ass.
Reply
:iconthedreamvista:
TheDreamVista Featured By Owner Feb 12, 2014  Student General Artist
Nice work!
Reply
:iconluckytogekiss:
LuckyTogekiss Featured By Owner Feb 12, 2014  Hobbyist Digital Artist
I'm so glad that she will be in SSB for WiiU and 3DS...
Awesome artwork btw! n.n
Reply
:iconross-of-all-trades:
Ross-Of-All-Trades Featured By Owner Feb 12, 2014
High heels + flying kick = OH GOD MY EYE!!!
Reply
:iconkiwijr:
KiwiJr Featured By Owner Feb 12, 2014
Reminds me to Captain Commando's Captain's kick! :)
Reply
:iconknightr33:
knightr33 Featured By Owner Feb 12, 2014
I feel like im the only one who doesn't know who she is....:horrified: 
Reply
:iconlightning-luna:
Lightning-Luna Featured By Owner Feb 12, 2014
Google Super Mario Galaxy :) She is in it
Reply
:iconknightr33:
knightr33 Featured By Owner Feb 12, 2014
Ah never played that series.....
Reply
:iconlightning-luna:
Lightning-Luna Featured By Owner Feb 12, 2014
That is completely okie dokie my friend, but hey, at least now you know :3
Reply
:iconlucyann-san:
Lucyann-san Featured By Owner Feb 12, 2014  Hobbyist Digital Artist
fav.me/d767pvw

Awesome pose though.
Reply
:iconhellmouth497:
Hellmouth497 Featured By Owner Feb 12, 2014
aww yeah, dem legs
Reply
:icondragon-fangx:
Dragon-FangX Featured By Owner Feb 12, 2014  Professional Digital Artist
Azula: I like her!
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
February 12, 2014
Image Size
477 KB
Resolution
1016×815
Link
Thumb

Stats

Views
12,276
Favourites
577 (who?)
Comments
49
Downloads
128
×